Mūsu pakalpojums nodrošina:
- Jūsu preces kontroli visos tīrdzniecības tīklos Latvijas teritorijā
- Plauktu papildināšana, preces apkope un izvietojums saskaņā ar planogrammu
- Cenu kontrole
- Preču derīguma termiņu kontrole
- Tehniska darba kvalitatīva izpilde (paletes un stendu izvietošana, reklāmas & POS materiālu izvietošana).
- Kontrole pār preču krājumiem, pasūtījuma veikšana.
- Kopējas situācijas pārvaldība.
- Regulāras atskaites online režimā
Darba specifika un efektivitātes nodrošināšanas veidi:
- Mēs nodrošīnam merčendaizinga pakalpojumus ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās un svetku.
- Reklāmas materiāļu operatīva piegāde tirdzniecības centros – vienas dienas laikā! (vobleri, plakāti)
- Sezonas tirdzniecības laikā piesaistam papildus resursus.
- Operatīvi reaģējam uz norādījumiem vai klienta vēlmem.
- Mēs optimāli sadalam darba slodzi.
- Mēs cieši sadarbojamies ar ražotājiem un precu izplatitājiem.
- Mēs izvēlamies vispiemērotāko administrēšanas darbības formu, ņēmot vērā klienta vajadzības.
Mūsu pakalpojumu aptver ne tikai mehanisko darbu veikaļu noliktavās, bet arī pastāvīgu tirgus izpēti, , tirdzniecības pārstāvju pakalpojumi, klientu menedžeru kontrole un t.t.